• 03-06-2022, 20:00:37
    #10
    Sokaktan bi adam çevir bundan daha vasiflidir
  • 03-06-2022, 20:02:55
    #12
    Şey yalakası değil miydi bu zatı muhterem?
  • 03-06-2022, 20:06:30
    #13
    Askerden kaçıp, yaptığı *********** yüzünden hapis yatan adam(!)
    ülkenin tek umudu gençlere oy kullanmasın diyor.
    Çok da ciddiye alınacak bir kişi değil.
  • 03-06-2022, 20:07:59
    #14
    Ülkemizin siyaseti o kadar berbat ki, herkes ayrı bir laf söylüyor.
    Sana mı kaldı arkadaş gençlerin oy kullanıp kullanmaması.
  • 03-06-2022, 20:08:24
    #15
    ✨Çok rahat çok profesyonel kdkdjdjdjddh✨ gerçi bir sokak röportajında bir kıza Atatürk ne zaman doğmuştur diye sordular ve kız da ben ateist'im demişti bunu görünce de adama biraz hak vermedim değil.
  • 03-06-2022, 20:11:47
    #16
    Kanallardaki şovmenler şovmenlik yapacaklarki kanalları daha fazla izlensin, reklamını yapanlar yine sizlersiniz...
    Bunun sağı solu yok. Diğerleri de 60 yaş üstü oy kullanmamalı falan diyor. Hatta bu forumda bile o türde mesajlar gördüm.
  • 03-06-2022, 20:12:22
    #17
    Anlık hakan ural;


    https://youtu.be/hVdvzCWLCjE
  • 03-06-2022, 20:33:41
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Youtube

    Atatürk Bütün Ümidim Gençliktedir Lafını Hatırlatarak Sen Kimsin Bre Hadsiz

    Senin Vasfın Ne ?
    Saçmalamış.Bana sorarsanız da böyle düşünenlerin oy kullanmaması lazım.Tam tersi ülkenin geleceğini gençler belirlemelidir.