• 04-06-2022, 01:13:04
    #19
    geçmişe bağlı kalacaksak hiç ilerlemeyelim yerimizde sayalım demi kanka

    asıl senin gibiler kullanmamalı da işte neyse.
  • 04-06-2022, 01:18:30
    #20
    Ülkede uzun süreler yaşayacak gençler oy kullanmayacak. Ama siz mi kullanacaksınız oldu başka. Şimdiki gençler bağnaz değil bu seçim birine oy verir beğenmezse diğer seçim başkasına
  • 04-06-2022, 16:06:42
    #21
    Kimilerine abartı gelecek ama dünyada hem jeolojik açıdan hemde kültürel miras açısından en nadir ülkelerden biriyiz. Bırak doğal gaz, petrol vs gibi doğal kaynakları ülkenin sadece turizm potansiyeli bile (Hristiyan hac turizmi) doğru kullanılsa bu ülke en gelişmiş sanayi ülkelerine rahatça kafa tutabilirdi. Örnek olarak çölden ibaret Sudi Arabistan'ın Hac turizm'inin dünyanın en büyük turizm organizasyonu olduğu gerçeğini fark edebilirseniz ne demek istediğim çok iyi anlayabilirsiniz. (Konuya at gözlüğü takıp bakmazsanız) ..

    Ve at gözlüğü takıp bakanlar ve onları destekleyenler gençler oy kullanmasın diyor. Hadi oradan beee derler..