Kanallardaki şovmenler şovmenlik yapacaklarki kanalları daha fazla izlensin, reklamını yapanlar yine sizlersiniz...
Bunun sağı solu yok. Diğerleri de 60 yaş üstü oy kullanmamalı falan diyor. Hatta bu forumda bile o türde mesajlar gördüm.