• 21-02-2009, 21:14:57
    #10
    afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada,o oyunu oynayacak paran varsa,zaten uçan/kaçan/düşen/patlayan top umrunda bile olmaz
    Aşağı fln düşmezsin top uğruna.
    Ha oyuna fazla kaptırıp,geri geri giderken çakılırsan bilinmez tabi...
    Kenarlarda koruyacak birşeyler vardır herhalde
  • 21-02-2009, 21:38:27
    #11
    13. katta oturdum 6 yıl kadar , orada da oynarım dert değil.. Tokyo Drift'de bi' sahne vardı , gökdelen'in tepesinde futbol sahası filan (: o tarz bi' yerde halı saha maçı deli zevkli olur zannımca.. ((:
  • 21-02-2009, 22:13:51
    #12
    Bildiğimiz helikopter pisti değilmi o , özel olarak yapılmamış .
  • 21-02-2009, 22:27:41
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cesaret şart orda oynarken
  • 22-02-2009, 00:13:18
    #14
    Rudeboy adlı üyeden alıntı:
    Feyk.
    hocam dubaideki 7 yıldızlı otel Burj al arab burası.







    geceliği 1000 dolar artı tenis oynamak 100 dolar mış
  • 22-02-2009, 01:32:21
    #15
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Feyk.
    Burj al arab hocam burası dubaide gercek oynayanlarda agassi ile nadal olması lazm