Orada,o oyunu oynayacak paran varsa,zaten uçan/kaçan/düşen/patlayan top umrunda bile olmaz
Aşağı fln düşmezsin top uğruna.
Ha oyuna fazla kaptırıp,geri geri giderken çakılırsan bilinmez tabi...
13. katta oturdum 6 yıl kadar , orada da oynarım dert değil.. Tokyo Drift'de bi' sahne vardı , gökdelen'in tepesinde futbol sahası filan (: o tarz bi' yerde halı saha maçı deli zevkli olur zannımca.. ((: