Konu
Burada Oynamak nasıl bi duygudur ?
21-02-2009, 21:38:27
#11
BUGRAHANN
13. katta oturdum 6 yıl kadar , orada da oynarım dert değil.. Tokyo Drift'de bi' sahne vardı , gökdelen'in tepesinde futbol sahası filan (: o tarz bi' yerde halı saha maçı deli zevkli olur zannımca.. ((: