• 21-02-2009, 18:21:23
    #1
  • 21-02-2009, 18:35:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tırsma duygusunu en içten dileklerimle hissedeceğim kesin
  • 21-02-2009, 19:59:48
    #3
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Top düşünce sinir olurum
  • 21-02-2009, 20:05:02
    #4
    Feyk.
  • 21-02-2009, 20:06:22
    #5
    Ben oraya basmaktan korkarım bea
  • 21-02-2009, 20:10:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    topu almaya gitmem
  • 21-02-2009, 20:16:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gerçek
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Feyk.
  • 21-02-2009, 20:30:02
    #8
    Senta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek
    Allah akıl versin bunu yapana.

    Canlı olarak (gözlerimle) bir apartmanın çatısında halı saha görmüştüm (etrafı tel örgülerle çevrili tabi.) ancak bu kadarına da pes.
  • 21-02-2009, 21:12:19
    #9
    Orada,o oyunu oynayacak paran varsa,zaten uçan/kaçan/düşen/patlayan top umrunda bile olmaz
    Aşağı fln düşmezsin top uğruna.
    Ha oyuna fazla kaptırıp,geri geri giderken çakılırsan bilinmez tabi...