Selamlar bildiğiniz üzere bazı uygulamalar ve siteler 2fa doğrulaması istiyor ve çoğunlukla herkes googlenin uygulamasını google authenticator u kullanıyor.
iyi hoş güzel uygulama da bulut yedeği vs yok. Telefon sıfırlandıysa ,çalındıysa vs kodları da kaybediyorsunuz hesaba da giremiyorusnuz. sıfırlamanız da zor oluyor.
başıma 1 ay önce bir olay geldi yaklaşık 30 tane hesabım google authenticator yüzünden patladı gitti. Telefonum sıfırlandı ve haliyle google authenticator yedekleri vs yok. hesapları geri almam 1 ayı buldu yeni yeni toparlandım.
authy kadar harika bir uygulama yok. yol yakınken siz de authye geçin. yedekleme var farklı cihazdan girme var her şey yedekli kısaca.
Telefonunuzu ve şifrenizi girmeniz yeterli
iyi forumlar
Hala Google Authenticator Kullanan Var mı ? (Pişmanlık) Konuya Gel...
23
●946
- 28-05-2022, 12:29:05kodlarınızı nerede yedekliyorsunuz ben de 2 3 yıldır kullanıyordumCherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2022, 12:30:26doğrudur ben de öyle yapabilirdim fakat. Telefon kendliğinden sıfırlandı...bydarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farz edin ki telefonunuz Allah etmesin bozuluyor kırılıyor vs orda napacaksınız ?
evet ben öyle yaptımHyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-05-2022, 12:31:55hiç duymadım hocam yedeklemesi vs var mıTheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2022, 12:35:06100k indirme var güvenemedim pekTheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle