Selamlar bildiğiniz üzere bazı uygulamalar ve siteler 2fa doğrulaması istiyor ve çoğunlukla herkes googlenin uygulamasını google authenticator u kullanıyor.
iyi hoş güzel uygulama da bulut yedeği vs yok. Telefon sıfırlandıysa ,çalındıysa vs kodları da kaybediyorsunuz hesaba da giremiyorusnuz. sıfırlamanız da zor oluyor.
başıma 1 ay önce bir olay geldi yaklaşık 30 tane hesabım google authenticator yüzünden patladı gitti. Telefonum sıfırlandı ve haliyle google authenticator yedekleri vs yok. hesapları geri almam 1 ayı buldu yeni yeni toparlandım.
authy kadar harika bir uygulama yok. yol yakınken siz de authye geçin. yedekleme var farklı cihazdan girme var her şey yedekli kısaca.
Telefonunuzu ve şifrenizi girmeniz yeterli

iyi forumlar