Toprağı bol olsun. Fakat benim anlamadığım ustanın onlarca şahane filmi varken bu karakterin dublajıyla anılması da çok tuhaf. Webtekno da böyle duyurdu haberi. Goodfellas'da var, Hanniball filminde var, var oğlu var.
Toprağı bol olsun. Fakat benim anlamadığım ustanın onlarca şahane filmi varken bu karakterin dublajıyla anılması da çok tuhaf. Webtekno da böyle duyurdu haberi. Goodfellas'da var, Hanniball filminde var, var oğlu var.
Algıda seçicilik sanırım hocam. Benimde isim ve vefat haberini görünce dublajı geldi aklıma direkt.
Olabilir haklısınız. Ben mesela dublajı bilmiyordum
Çocukluğumda çok oynardım Vice City'i. Günde 4-6 saat arası patronun repliklerini ister istemez dinlerdim. Dublajı şahanedir, umarım bir gün deneyimlersiniz hocam.