Xersaes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Algıda seçicilik sanırım hocam. Benimde isim ve vefat haberini görünce dublajı geldi aklıma direkt.
Olabilir haklısınız. Ben mesela dublajı bilmiyordum