batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabilir haklısınız. Ben mesela dublajı bilmiyordum
Çocukluğumda çok oynardım Vice City'i. Günde 4-6 saat arası patronun repliklerini ister istemez dinlerdim. Dublajı şahanedir, umarım bir gün deneyimlersiniz hocam.