• 25-05-2022, 13:39:58
    #19
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlerdir uykularım kaçıyor, kafamda ki tek soruya cevap bulamıyorum ve hep bunu soruyorum.
    Kimse neden hesap sormuyor?
    Kısaca; bilfiil işgal edildiğimizden. Ama bu toplum hak etti, her şeye sessiz kalınmaz. Biat kültürü kanına kadar işlemiş, başka ne olacaktı ki...
  • 25-05-2022, 13:40:27
    #20
    ParsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya bi oldu Instagram da denk gelmiştim hocam 2-3 ay olmuştur şikayette bulundum zaten ama İranlı biri ne yapılabilir ki bunlara zaten izin veren devlet Araplar da aynı şekilde vakıflar aracılığıyla falan toplantılar düzenliyorlar bir kaç kere haberlere çıkmıştı.
    Hocam valla ne yapılabilir olayını geçmemiz lazım görmezden geldiğimiz herşey ileride bize zarar vericek. Teşekkürler şikayet ettiyseniz
  • 25-05-2022, 13:41:02
    #21
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paylaşır mısın şikayet edelim
    Ülkede şuan 4-5 milyon kaçkın var, hiç birinin kaydı yok, hangisini şikayet edeceksin? Şikayet etsen kim tınlayacak?

    Bunun çözümü çok basit aslında (Kafamda böyle), 10 Milyonunu birden, 1 yıl demeden gönderebiliriz.

    Kafamda ki çözüm:
    Hükümet yedek ve çağırılacak askerlerini, polislerini çağıracak.
    1 yıl müddet verecek gitmeleri için bu sırada tüm sağlık, barınma ve sosyal yardımları kaldıracak daha sonra BM'ye, Avrupa birliğine sesleneceğiz; ya kapıları açarız, ya da ülkelerine dönmeleri konusunda sizde yardım edersiniz deriz.
    1. Yılın sonunda gitmeyenleride tek tek o göreve çağırılan polislerle, askerlerle evlerine uğurlarız, sonra MİSSS gibi VATANIMIZDA yaşamaya devam ederiz..
  • 25-05-2022, 13:46:15
    #23
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede şuan 4-5 milyon kaçkın var, hiç birinin kaydı yok, hangisini şikayet edeceksin? Şikayet etsen kim tınlayacak?

    Bunun çözümü çok basit aslında (Kafamda böyle), 10 Milyonunu birden, 1 yıl demeden gönderebiliriz.

    Kafamda ki çözüm:
    Hükümet yedek ve çağırılacak askerlerini, polislerini çağıracak.
    1 yıl müddet verecek gitmeleri için bu sırada tüm sağlık, barınma ve sosyal yardımları kaldıracak daha sonra BM'ye, Avrupa birliğine sesleneceğiz; ya kapıları açarız, ya da ülkelerine dönmeleri konusunda sizde yardım edersiniz deriz.
    1. Yılın sonunda gitmeyenleride tek tek o göreve çağırılan polislerle, askerlerle evlerine uğurlarız, sonra MİSSS gibi VATANIMIZDA yaşamaya devam ederiz..
    Yapmak isteyene çözüm çok hocam da mevzuyu biliyorsunuz.
  • 25-05-2022, 13:48:36
    #24
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmak isteyene çözüm çok hocam da mevzuyu biliyorsunuz.
    Biliyorum, kaç gündür depresif bir şekilde dolaşıyorum yemin ederim.
    En azından böyle şeylerle avutmaya çalışıyorum kendimi, hep kafamda VATAN elden gidiyor gibi bir korku var.
  • 25-05-2022, 13:51:49
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla ne yapılabilir olayını geçmemiz lazım görmezden geldiğimiz herşey ileride bize zarar vericek. Teşekkürler şikayet ettiyseniz
    Hocam benim farkında olduğum gördüğüm şeyi devletin istihbarat in görmemesi imkansız zaten demek istediğim devleti devlete şikayet etmek gibi oluyor çünkü bunlara içeriden devletimiz içerisinden destek veriliyor. Bu İranlı milisler cogusu zaten genç kesim 20 li yaslarda silah kullanmayı bilen kişiler askeri gündemi takip ederseniz eğer İran'la olan sorunları da görürsünüz milislerini Arapların başına bela ettiği gibi bizede bela edecek içeridekilere silah sağlanması durumunda PKK dan daha büyük bir sorunla karşı karşıya kalırız Allah korusun hem maddi olarak hem bir çok insanin ölümüyle sonuçlanan bir senaryo bekler bizi.
  • 25-05-2022, 13:52:17
    #26
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorum, kaç gündür depresif bir şekilde dolaşıyorum yemin ederim.
    En azından böyle şeylerle avutmaya çalışıyorum kendimi, hep kafamda VATAN elden gidiyor gibi bir korku var.
    Ya kardeşim İstanbul'a gittim Beyoğlu'nun, Taksim'in oraları gördüm yemin ederim günüm zehir oldu düşünmekten aynı şeyleri, zaten aklımızdan çıkmıyor gördükçe insan kafayı yiyor
  • 25-05-2022, 13:54:50
    #27
    Bunlar eğitimsiz geçmişi bile belli olmayan insanlar, ileride bunlar maşa olarak canlı bomba mı olur tecavüzcü katilmi belli değil. İç işleri bakanlığı kusura bakmayında nasıl bir strateji izliyor inanılır gibi değil büyük bir gaflet içindeyiz