Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşır mısın şikayet edelim
Ülkede şuan 4-5 milyon kaçkın var, hiç birinin kaydı yok, hangisini şikayet edeceksin? Şikayet etsen kim tınlayacak?

Bunun çözümü çok basit aslında (Kafamda böyle), 10 Milyonunu birden, 1 yıl demeden gönderebiliriz.

Kafamda ki çözüm:
Hükümet yedek ve çağırılacak askerlerini, polislerini çağıracak.
1 yıl müddet verecek gitmeleri için bu sırada tüm sağlık, barınma ve sosyal yardımları kaldıracak daha sonra BM'ye, Avrupa birliğine sesleneceğiz; ya kapıları açarız, ya da ülkelerine dönmeleri konusunda sizde yardım edersiniz deriz.
1. Yılın sonunda gitmeyenleride tek tek o göreve çağırılan polislerle, askerlerle evlerine uğurlarız, sonra MİSSS gibi VATANIMIZDA yaşamaya devam ederiz..