Günlerdir uykularım kaçıyor, kafamda ki tek soruya cevap bulamıyorum ve hep bunu soruyorum.
Kimse neden hesap sormuyor?
Kısaca; bilfiil işgal edildiğimizden. Ama bu toplum hak etti, her şeye sessiz kalınmaz. Biat kültürü kanına kadar işlemiş, başka ne olacaktı ki...