ParsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baya bi oldu Instagram da denk gelmiştim hocam 2-3 ay olmuştur şikayette bulundum zaten ama İranlı biri ne yapılabilir ki bunlara zaten izin veren devlet Araplar da aynı şekilde vakıflar aracılığıyla falan toplantılar düzenliyorlar bir kaç kere haberlere çıkmıştı.
Hocam valla ne yapılabilir olayını geçmemiz lazım görmezden geldiğimiz herşey ileride bize zarar vericek. Teşekkürler şikayet ettiyseniz