oktayc0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gebzeden 200 kaçak ülkeye giriyor.
61
●3.358
- 25-05-2022, 13:40:27Hocam valla ne yapılabilir olayını geçmemiz lazım görmezden geldiğimiz herşey ileride bize zarar vericek. Teşekkürler şikayet ettiysenizParsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2022, 13:41:02Ülkede şuan 4-5 milyon kaçkın var, hiç birinin kaydı yok, hangisini şikayet edeceksin? Şikayet etsen kim tınlayacak?Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun çözümü çok basit aslında (Kafamda böyle), 10 Milyonunu birden, 1 yıl demeden gönderebiliriz.
Kafamda ki çözüm:
Hükümet yedek ve çağırılacak askerlerini, polislerini çağıracak.
1 yıl müddet verecek gitmeleri için bu sırada tüm sağlık, barınma ve sosyal yardımları kaldıracak daha sonra BM'ye, Avrupa birliğine sesleneceğiz; ya kapıları açarız, ya da ülkelerine dönmeleri konusunda sizde yardım edersiniz deriz.
1. Yılın sonunda gitmeyenleride tek tek o göreve çağırılan polislerle, askerlerle evlerine uğurlarız, sonra MİSSS gibi VATANIMIZDA yaşamaya devam ederiz.. - 25-05-2022, 13:46:15Yapmak isteyene çözüm çok hocam da mevzuyu biliyorsunuz.oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2022, 13:48:36Biliyorum, kaç gündür depresif bir şekilde dolaşıyorum yemin ederim.Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından böyle şeylerle avutmaya çalışıyorum kendimi, hep kafamda VATAN elden gidiyor gibi bir korku var. - 25-05-2022, 13:51:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam benim farkında olduğum gördüğüm şeyi devletin istihbarat in görmemesi imkansız zaten demek istediğim devleti devlete şikayet etmek gibi oluyor çünkü bunlara içeriden devletimiz içerisinden destek veriliyor. Bu İranlı milisler cogusu zaten genç kesim 20 li yaslarda silah kullanmayı bilen kişiler askeri gündemi takip ederseniz eğer İran'la olan sorunları da görürsünüz milislerini Arapların başına bela ettiği gibi bizede bela edecek içeridekilere silah sağlanması durumunda PKK dan daha büyük bir sorunla karşı karşıya kalırız Allah korusun hem maddi olarak hem bir çok insanin ölümüyle sonuçlanan bir senaryo bekler bizi.Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2022, 13:52:17Ya kardeşim İstanbul'a gittim Beyoğlu'nun, Taksim'in oraları gördüm yemin ederim günüm zehir oldu düşünmekten aynı şeyleri, zaten aklımızdan çıkmıyor gördükçe insan kafayı yiyoroktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle