• 24-05-2022, 12:31:53
    #1
    Merhabalar R10 ailesi,

    Önümüzdeki ay nasip olursa İphone geçmeyi düşünüyorum fakat çok kararsızım 7 Plus ile 8 plus arasında çok büyük bir fark varmıdır ?
  • 24-05-2022, 12:33:04
    #2
    Var hocam, ayrıca güncelleme desteği konusunda da 8 plus önde. O yüzden alırken 8 plus'ı tercih etmenizi öneririm
  • 24-05-2022, 12:35:12
    #4
    Çok abartılı bir fark yok hocam. 7 plus ekran kalitesi olarak 8 plusa nazaran biraz soluk duruyor sadece. Ama kamera işlemci gibi aksamları arasında pek uçuk farklar yok. 8 plus arka kapağı cam olduğundan dolayı tutuş hissiyatı 7 plusa göre daha hoş hocam. Bütçeniz yoksa 7 plus almanızı tavsiye ederim. Eğer bütçem var diyorsanız 8 plusu tavsiye ederim fakat arasındaki fiyat farkı kadar özellik farkı olmadığını bilmenizi isterim.
  • 24-05-2022, 12:36:27
    #5
    Hocam direkt burdan bakın, ben yaklaşık 5 yıldır 7 plus kulanıyorum, keşke 8plus alsaydım... ama 7 plustan çok çok memnunum
    https://kiyas.la/tr/cep-telefonu/kar...-iphone-8-plus
  • 24-05-2022, 15:55:39
    #7
    tasarım olarak fark yok teknik olarak var hocam kıyaslayabilirsiniz