Hocam direkt burdan bakın, ben yaklaşık 5 yıldır 7 plus kulanıyorum, keşke 8plus alsaydım... ama 7 plustan çok çok memnunum
https://kiyas.la/tr/cep-telefonu/kar...-iphone-8-plus