• 23-05-2022, 16:10:54
    #37
    Hayatımda toplasan 1 litre kola içmemişimdir. Ben şimdi öleyecek miyim? )))
  • 23-05-2022, 16:16:10
    #38
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda toplasan 1 litre kola içmemişimdir. Ben şimdi öleyecek miyim? )))
    1LT'den fazla içmediyseniz büyük ihtimalle ölümsüzsünüz hocam hayırlı olsun.
  • 23-05-2022, 17:12:01
    #39
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilen bilir eskiden bakkallarda şişe kola olurdu ne güzeldi ya
    hemde 2,5 lt
  • 23-05-2022, 17:44:39
    #40
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu meretle aram bir türlü iyi olmadı

    aslında ıstıyorum bende viski deneyım dıyorum en kalıtelısıde olsa yok abi zehir gıbı gelıyor bana

    özellıkle keyıf ıcın ıcıldıgınden bahsederler ama ben ağzıma vıskıyı degdırdıgımde ıgrenıyorum,bunun yolu varmıdır?yada yolu nedır?

    aslında kola ıle vıskıyı pek benımsemıyorlar
    +1 Hocam içemediğim tek alkoldür kendisi
  • 23-05-2022, 18:08:34
    #41
    Marka kötüleme ve ölürsünüz kelimeleri tam ama tam mahkemelik.

    Bir şeyler yazarken iyi yada kötü abartmayın inandırıcılığı kalmıyor kaldı ki ölürsünüz ne demek ?
  • 23-05-2022, 18:46:45
    #42
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır kola içmiyorum sağlığa zararlı olduğunu düşündüğümden beri. Herneyse bizimkiler geçen aldılar. Demin istemsizce bir bardak doldurdum.
    Yarısından daha az ya içtim ya içmedim. Berbat iğrenç zehir gibi bir tadı var. Kolanın biraz asidi geçmişti kutuda. O şekilde içmeyi denedim. Hayatımda içtiğim en kötü kola diyebilirim.
    Hatırlıyorum da eskidende asidi geçmiş kola içerdik ister istemez, Kutuda az kalmışsa dökmeye kıyamazdık. Ama şuan asitsiz kolanın tadı baya iğrenç. Gerçi asidi varkende tadı kötü. Ama asidi geçtikten sonra içince,
    Günümüz kolasının zehirden farksız olduğunu anladım.
    Aslında asitsiz kola, kolanın iç yüzünü bize gösteriyor. Asit ekleyerek insanları kandırıyorlar
    10SENE Oldu sıyah kolayı bırakalı
  • 23-05-2022, 20:31:37
    #43
    Aynen kardeşim sana katılıyorum, uzun yıllar içtim fakat son 2 senedir aradıgım tat yok, Başka bir sebepten vermiş oldugum tahlilde kanımda aşırı yağlanma oldudugu söylendi. doktor kola tüketip tüketmediğimi sordu bende günde 1 lt içtiğimi söyleyince yasakladı ve zararlarından bahsetti. 6 aydır agzıma sürmedim, şu anda kandaki yağlanma önemli ölçüde düşmüş. İçmemenizi tavsiye ederim.
  • 23-05-2022, 21:52:25
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tekila tavsiye ederim, yalnız su bardağıyla içme
  • 23-05-2022, 22:04:24
    #45
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu meretle aram bir türlü iyi olmadı

    aslında ıstıyorum bende viski deneyım dıyorum en kalıtelısıde olsa yok abi zehir gıbı gelıyor bana

    özellıkle keyıf ıcın ıcıldıgınden bahsederler ama ben ağzıma vıskıyı degdırdıgımde ıgrenıyorum,bunun yolu varmıdır?yada yolu nedır?

    aslında kola ıle vıskıyı pek benımsemıyorlar
    sek vur hocam ilk bardağı alışırsın üstüne enerji içeceği iç yoğurtlu cips at bitane çikolata benimde midemi kaldırıyor