Aynen kardeşim sana katılıyorum, uzun yıllar içtim fakat son 2 senedir aradıgım tat yok, Başka bir sebepten vermiş oldugum tahlilde kanımda aşırı yağlanma oldudugu söylendi. doktor kola tüketip tüketmediğimi sordu bende günde 1 lt içtiğimi söyleyince yasakladı ve zararlarından bahsetti. 6 aydır agzıma sürmedim, şu anda kandaki yağlanma önemli ölçüde düşmüş. İçmemenizi tavsiye ederim.