digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatımda toplasan 1 litre kola içmemişimdir. Ben şimdi öleyecek miyim? )))
1LT'den fazla içmediyseniz büyük ihtimalle ölümsüzsünüz hocam hayırlı olsun.