zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu meretle aram bir türlü iyi olmadı

aslında ıstıyorum bende viski deneyım dıyorum en kalıtelısıde olsa yok abi zehir gıbı gelıyor bana

özellıkle keyıf ıcın ıcıldıgınden bahsederler ama ben ağzıma vıskıyı degdırdıgımde ıgrenıyorum,bunun yolu varmıdır?yada yolu nedır?

aslında kola ıle vıskıyı pek benımsemıyorlar
sek vur hocam ilk bardağı alışırsın üstüne enerji içeceği iç yoğurtlu cips at bitane çikolata benimde midemi kaldırıyor