Anket Ne yapardınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 100
Ne yapardınız
Kaçardım
%60,00 (60 Oy)
Erkeklik yapıp dövüşürdüm
%40,00 (40 Oy)
  • 19-05-2022, 23:06:29
    #19
    Play Console Alım ✅
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye kaçıyorsunuz hocam ezici üstünlük var
    hocam 5 kişilik grupta değilim
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 kişinin içindeki grupta olsam da kaçardım
    o niye hocam
  • 19-05-2022, 23:15:35
    #20
    Cesaret başka enayilik başka.
    Ama şu da var, kavganın olduğu yer/durum önemli. Söz gelimi 5 kişi gelmiş sizin evin önünde saldırıyor... Yada eşiniz ve çocuğunuzla oturduğunuz bir mekanda 5 kişi size saldırıyor... O tür durumlarda kaçılmaz.
  • 19-05-2022, 23:22:41
    #21
    1 e 8 denk geldim. O yüzden ankette erkeklik yapardım seçtim.

    Sonucu sormayın hatırlamak istemiyorum.
  • 20-05-2022, 07:33:56
    #22
    1v3 denk gelmişliğim var burnum kanamadan pert etmiştim 😅 1v5 de de eğee içlerinde dövüş sporuyla ilgilenen yoksa vurkaç taktiği yapılır ucundan ucundan ama siz siz olun 1v5 denk gelecek durumlara sokmayın kendinizi😅
  • 20-05-2022, 09:33:10
    #23
    irlandalı boksör iseniz kaçmaya gerek yok
  • 20-05-2022, 10:28:38
    #24
    Hocam duruma göre ailem vs tehlikede ise tabi ki kalırsınız
    Ama saçma sapan bir trafik sorunu , ne baktın kardeş gibi bir şey ise hiç düşünmeden pardon kardeşim haklısın benim hatam der uzaklaşır öyle olmuyor ise
    en yakındakine okkalı bir tane vurur hızla uzaklaşırdım
  • 20-05-2022, 11:02:05
    #25
    Lise zamanında 1vs7 olarak uygulamaya zorlatıldığım önerme. Çok keyifli olmasa da insana tecrübe katıyor. O zamanlar kan deli akıyor ki kaçmak aklıma bile gelmemişti.
  • 20-05-2022, 11:08:41
    #26
    Kişisel Rütbe
    Önce 5 kişiyi incelerdim baktım kaçışım yoksa bile indireceğim varsa denerdim belki diğerleri korkudan gider diye.
  • 20-05-2022, 11:10:24
    #27
    Üyeliği durduruldu