• 18-05-2022, 16:19:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben Emirhan 19 yaşındayım daha öncesinde ufak çaplı al sat yaptım ve içimdeki o ticaret aşkını gördüm kısa bir süre dropshoping şeklinde ayakkabı satışı yaptım ilk başlarda güzel kazansamda sonrasında kesilen komisyonlar ve üniversite sınavına hazırlanmam nedeniyle bırakmak zorunda kaldım. Şimdi ise 1-2 ay içerisinde 2 arkadaşımla beraber e ticaret sektörüne girmeyi düşünüyoruz aslında ürünleri Türkiyeden tedarik etmeyi düşünüyorduk fakat yurt dışındanda nasıl tedarik edebiliriz hangisi uyguna gelir diye karşılaştırma yapmak istedik. Size sormak istediğim daha öncesinde e ticaret yapmış veya yapan yada yapmak isteyen varsa yurt dışından nasıl ürün getirdi veya nasıl getirebiliriz gümrük olayları nasıl işliyor. Alibabadan falan oluyor dedi bir arkadaşım fakat pek bilgim yok Bilgi verirseniz hem ticaret yapmak isteyen arkadaşlara hemde benim gibi genç girişimci adaylarına yardımcı olmuş olursunuz şimdiden teşekkür ederim görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
  • 18-05-2022, 17:58:21
    #2
    Sanırım kimsenin bilgisi yok :/
  • 18-05-2022, 18:10:29
    #3
    b u l a ş m a
    parana yazık kanka tr de ticaret hele bu dönemde yapılmaz. 2 şirket batırarak bu deneyimi sana söylüyorum.
  • 18-05-2022, 18:28:16
    #4
    Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    b u l a ş m a
    parana yazık kanka tr de ticaret hele bu dönemde yapılmaz. 2 şirket batırarak bu deneyimi sana söylüyorum.
    Genç girişimcilere 5k hibe var üstelik 70 bine kadar vergi ödenmiyor falan trendyol gibi bir pazar yeride varken güzel şeyler yapılabilir diye düşündüm. Siz neden böyle dediniz deneyimleriniz nedir?
  • 18-05-2022, 18:30:18
    #5
    yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç girişimcilere 5k hibe var üstelik 70 bine kadar vergi ödenmiyor falan trendyol gibi bir pazar yeride varken güzel şeyler yapılabilir diye düşündüm. Siz neden böyle dediniz deneyimleriniz nedir?
    bende trendyolda başladım işte orda battık, ben de 21 yaşındayım
  • 18-05-2022, 18:37:24
    #6
    Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende trendyolda başladım işte orda battık, ben de 21 yaşındayım
    Hocam ürünleri nereden tedarik ettiniz ne tür ürünler satıyordunuz. Bilgi verirseniz sevinirim batacaksakta batalım ya çok büyük paralar koymayı zaten düşünmüyorum 2 arkadaşımla beraber yapacağımız için çok sıkıntı olmaz. En azından içimizde o ukte kalmaz yinede teşekkür ederim
  • 18-05-2022, 18:57:15
    #7
    Tabii içinizde kalmasın ama bugün aldığınız ürünü yarın daha pahalı alacağınızı da unutmayın
  • 18-05-2022, 20:21:55
    #8
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii içinizde kalmasın ama bugün aldığınız ürünü yarın daha pahalı alacağınızı da unutmayın
    Evet bu konuda haklısınız ülke şartları gereği zor olacak ama nasip kısmet şansımızı bi deneriz.
  • 18-05-2022, 22:40:44
    #9
    Hocam merhaba muhasebe konusunda yardımcı olurum fakat gümrük konusunda gümrük müşavirleri var onlarla görüşmeniz gerekiyor.