Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
b u l a ş m a
parana yazık kanka tr de ticaret hele bu dönemde yapılmaz. 2 şirket batırarak bu deneyimi sana söylüyorum.
Genç girişimcilere 5k hibe var üstelik 70 bine kadar vergi ödenmiyor falan trendyol gibi bir pazar yeride varken güzel şeyler yapılabilir diye düşündüm. Siz neden böyle dediniz deneyimleriniz nedir?