yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genç girişimcilere 5k hibe var üstelik 70 bine kadar vergi ödenmiyor falan trendyol gibi bir pazar yeride varken güzel şeyler yapılabilir diye düşündüm. Siz neden böyle dediniz deneyimleriniz nedir?
bende trendyolda başladım işte orda battık, ben de 21 yaşındayım