Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende trendyolda başladım işte orda battık, ben de 21 yaşındayım
Hocam ürünleri nereden tedarik ettiniz ne tür ürünler satıyordunuz. Bilgi verirseniz sevinirim batacaksakta batalım ya çok büyük paralar koymayı zaten düşünmüyorum 2 arkadaşımla beraber yapacağımız için çok sıkıntı olmaz. En azından içimizde o ukte kalmaz yinede teşekkür ederim