• 16-05-2022, 17:08:55
    #10
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer tekrar dünyaya geleceksem Twitter'ı 44 milyar dolara satın alacak kadar param olsun. Yoruldum arkadaş
    Bu parayı gerçekten Twitter a mı verirdiniz ?
    Dünya devi spor kulüblerini almayı tercih ederdim
  • 16-05-2022, 17:09:34
    #11
    Sizi bilmem de ben kraliyet soyundan gelicem bidahakine
  • 16-05-2022, 17:09:49
    #12
    Wordpress
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur mu olur.
    Fakat bizde şans yok
    Yeniden doğsak bile, Fakirlik saltanat gibi bizde , babadan oğula geçiyor... yine aynı gelirdik dünyaya be
    Coğrafya kederdir

    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi psikologa gitmen lazım.
    Neden ? Sorgular psikolojik sorunlar mı ?

    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu bunu bilmem de inşallah v2 de Türkiye simülasyonuna düşmeyiz Platform gibi daha kötüleri de olabilir ama
    Bence güney kore'de oluruz

    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer tekrar dünyaya geleceksem Twitter'ı 44 milyar dolara satın alacak kadar param olsun. Yoruldum arkadaş
    İnşallah inşallah

    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v2 de Türkiye düşeceğimizi bilmeyen yoktur
    Belki de Afganistan'ın güzide bir şehrinde dünyaya geliriz..

    halitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz konular insanlara mantıklı gelecekki üzerine birçok din var. ama vesvese den başka birşey değil
    Bence de vesvesi düşünceler. Allah saptırmasın inşallah.

    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç alakası yok. Sorgulamak bunun adı.
    .....

    batuhanakbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönül isterdi tüm delilleri yazayım ancak işten ötürü buraya bir link bırakıyorum. İnanmıyorsanızda bilimle asla çelişmemiş bir kitabın söylediklerine göz atabilirsiniz

    https://kuran.diyanet.gov.tr/tefsir/...1-ayet-tefsiri
    Teşekkürler.
  • 16-05-2022, 17:11:53
    #13
    KraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu parayı gerçekten Twitter a mı verirdiniz ?
    Dünya devi spor kulüblerini almayı tercih ederdim
    44 milyar dolar Twitter'a verecek kadar param olsun da sonrasını düşünürüz
  • 16-05-2022, 17:12:24
    #14
    Wordpress
    KraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu parayı gerçekten Twitter a mı verirdiniz ?
    Dünya devi spor kulüblerini almayı tercih ederdim
    Twitter bence çok ileri düzeyde seviyeye sahip. Elon amcam işini biliyor. Umarım bir daha dünyaya gelirsen twitteri alıp elon'dan daha iyi seviyelere getirirsin Sonra da 3-5 tane kulüp alınır

    Dreamer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi bilmem de ben kraliyet soyundan gelicem bidahakine
    Hadi bakalım. Bizi unutmayın hocam bir de r10'u fonlayın
  • 16-05-2022, 17:14:37
    #15
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter bence çok ileri düzeyde seviyeye sahip. Elon amcam işini biliyor. Umarım bir daha dünyaya gelirsen twitteri alıp elon'dan daha iyi seviyelere getirirsin Sonra da 3-5 tane kulüp alınır
    Barcelona: 4.49 Milyar Euro
    Real Madrid: 4.48 Milyar Euro
    Bayern Münih: 3.98 Milyar Euro
    Manchester United: 3.96 Milyar Euro
    Liverpool : 3.87 Milyar Euro
    Manchester City: 3.77 Milyar Euro
    Chelsea: 3.02 Milyar Euro
    Arsenal: 2.64 Milyar Euro
    PSG: 2.36 Milyar Euro
    Tottenham: 2.17 Milyar Euro
    Juventus: 1.84 Milyar Euro
    Dortmund: 1.79 Milyar Euro
    Atletico Madrid: 0.94 Milyar Euro
    Inter: 0.70 Milyar Euro
    Everton: 0.62 Milyar Euro

    bunlar alınabilirmiş 3 5 taneden biraz fazla ))))
  • 16-05-2022, 17:41:43
    #16
    Reenkarns olmuş oluruz😅
  • 16-05-2022, 17:42:51
    #17
    Umarım sonraki hayatımda Elementor ile wordpress teması yapan ve bunun sayesinde zengin olan biri olabilirim 😥
  • 16-05-2022, 17:44:41
    #18
    Wordpress
    Tupcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reenkarns olmuş oluruz😅


    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım sonraki hayatımda Elementor ile wordpress teması yapan ve bunun sayesinde zengin olan biri olabilirim 😥
    Ben de ondan istiyorum