Olur mu olur.
Fakat bizde şans yok
Yeniden doğsak bile, Fakirlik saltanat gibi bizde , babadan oğula geçiyor... yine aynı gelirdik dünyaya be
Coğrafya kederdir
Bi psikologa gitmen lazım.
Neden ? Sorgular psikolojik sorunlar mı ?
Onu bunu bilmem de inşallah v2 de Türkiye simülasyonuna düşmeyiz

Platform gibi daha kötüleri de olabilir ama
Bence güney kore'de oluruz
Eğer tekrar dünyaya geleceksem Twitter'ı 44 milyar dolara satın alacak kadar param olsun. Yoruldum arkadaş
İnşallah inşallah
v2 de Türkiye düşeceğimizi bilmeyen yoktur
Belki de Afganistan'ın güzide bir şehrinde dünyaya geliriz..
Bu tarz konular insanlara mantıklı gelecekki üzerine birçok din var. ama vesvese den başka birşey değil
Bence de vesvesi düşünceler. Allah saptırmasın inşallah.
Hiç alakası yok. Sorgulamak bunun adı.
.....
Teşekkürler.