ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur mu olur.
Fakat bizde şans yok
Yeniden doğsak bile, Fakirlik saltanat gibi bizde , babadan oğula geçiyor... yine aynı gelirdik dünyaya be
Coğrafya kederdir

Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi psikologa gitmen lazım.
Neden ? Sorgular psikolojik sorunlar mı ?

neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu bunu bilmem de inşallah v2 de Türkiye simülasyonuna düşmeyiz Platform gibi daha kötüleri de olabilir ama
Bence güney kore'de oluruz

MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer tekrar dünyaya geleceksem Twitter'ı 44 milyar dolara satın alacak kadar param olsun. Yoruldum arkadaş
İnşallah inşallah

royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v2 de Türkiye düşeceğimizi bilmeyen yoktur
Belki de Afganistan'ın güzide bir şehrinde dünyaya geliriz..

halitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz konular insanlara mantıklı gelecekki üzerine birçok din var. ama vesvese den başka birşey değil
Bence de vesvesi düşünceler. Allah saptırmasın inşallah.

English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç alakası yok. Sorgulamak bunun adı.
.....

batuhanakbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönül isterdi tüm delilleri yazayım ancak işten ötürü buraya bir link bırakıyorum. İnanmıyorsanızda bilimle asla çelişmemiş bir kitabın söylediklerine göz atabilirsiniz

https://kuran.diyanet.gov.tr/tefsir/...1-ayet-tefsiri
Teşekkürler.