Bu parayı gerçekten Twitter a mı verirdiniz ?
Dünya devi spor kulüblerini almayı tercih ederdim
Twitter bence çok ileri düzeyde seviyeye sahip. Elon amcam işini biliyor. Umarım bir daha dünyaya gelirsen twitteri alıp elon'dan daha iyi seviyelere getirirsin

Sonra da 3-5 tane kulüp alınır
Sizi bilmem de ben kraliyet soyundan gelicem bidahakine
Hadi bakalım. Bizi unutmayın hocam bir de r10'u fonlayın