KraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu parayı gerçekten Twitter a mı verirdiniz ?
Dünya devi spor kulüblerini almayı tercih ederdim
Twitter bence çok ileri düzeyde seviyeye sahip. Elon amcam işini biliyor. Umarım bir daha dünyaya gelirsen twitteri alıp elon'dan daha iyi seviyelere getirirsin Sonra da 3-5 tane kulüp alınır

Dreamer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi bilmem de ben kraliyet soyundan gelicem bidahakine
Hadi bakalım. Bizi unutmayın hocam bir de r10'u fonlayın