• 16-05-2022, 09:45:00
    #10
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin haricinizde bu şekilde yazan kimse olmadı. Kısaca ziyaret eden sürekli R10’u kullanan on binlerce kullanıcıda bu sorun yok.

    Bu sebeple genel bir sorun değil gibi duruyor çözülebilecek olsa çözümlenir. 90+ yetkili sürekli R10 da tüm işlemleri yapıyor, tüm sayfaları geziyor hepsi farklı cihaz farklı network farklı browser farklı işletim sistemi kullanıyor onlarda bu sorunu yaşamıyorlar.

    1. Bazen aramalarda, yeni mesaj, yeni konu, özel mesaj gönderimlerinde vb. çok fazla sunucu aynı anda kullandığımız için xxxx saniye beklemelisiniz uyarısını biliyoruz,

    2. Olarak Sürekli 2FA sorma sorunu var bunu da biliyoruz.

    Bugün bunları çözümlüyor oluruz arkadaşlar.

    diğer sorun çoğu kişide var.
    x konunun altına inince deprem oluyor gibi zelzele gibi yorumlar titriyor, butonlar vsler calısmıyor.
  • 16-05-2022, 09:48:54
    #11
    Administrator
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer sorun çoğu kişide var.
    x konunun altına inince deprem oluyor gibi zelzele gibi yorumlar titriyor, butonlar vsler calısmıyor.
    Evet @EftalBulut; ’a bununda bilgisini verdim. Bu olay toplamda 60-70 kişi de mevcut. tahminimizce adblock ya da vb. tarzda browser eklentileri kullananlar css ile çakıştıkları için titreme sorunu yaşıyorlar gibi.
  • 16-05-2022, 09:53:14
    #12
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin haricinizde bu şekilde yazan kimse olmadı. Kısaca ziyaret eden sürekli R10’u kullanan on binlerce kullanıcıda bu sorun yok.

    Bu sebeple genel bir sorun değil gibi duruyor çözülebilecek olsa çözümlenir. 90+ yetkili sürekli R10 da tüm işlemleri yapıyor, tüm sayfaları geziyor hepsi farklı cihaz farklı network farklı browser farklı işletim sistemi kullanıyor onlarda bu sorunu yaşamıyorlar.

    1. Bazen aramalarda, yeni mesaj, yeni konu, özel mesaj gönderimlerinde vb. çok fazla sunucu aynı anda kullandığımız için xxxx saniye beklemelisiniz uyarısını biliyoruz,

    2. Olarak Sürekli 2FA sorma sorunu var bunu da biliyoruz.

    Bugün bunları çözümlüyor oluruz arkadaşlar.
    Merhaba, bende de bir süredir her şeyin saati tam olarak 1 saat geride gözüküyor. Çerezlerle alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü her gün onlarca kez temizliyorum.

    Daha öncesinde bir yorumunuzda R10 Blog için ASUS ile anlaştığınızı ve o sunucular ile alakalı bir sorun olduğunu söylemiştiniz. O zamandan beri bende bu şekilde. (Safari kullanıyorum)
  • 16-05-2022, 09:55:06
    #13
    Administrator
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bende de bir süredir her şeyin saati tam olarak 1 saat geride gözüküyor. Çerezlerle alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü her gün onlarca kez temizliyorum.

    Daha öncesinde bir yorumunuzda R10 Blog için ASUS ile anlaştığınızı ve o sunucular ile alakalı bir sorun olduğunu söylemiştiniz. O zamandan beri bende bu şekilde. (Safari kullanıyorum)
    @Bip; Saat konusunda kullanıcıyı bilgilendirebilirsiniz GMT ayarı ile ilgili sorun yaşıyor olmalı.
  • 16-05-2022, 09:58:38
    #14
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bende de bir süredir her şeyin saati tam olarak 1 saat geride gözüküyor. Çerezlerle alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü her gün onlarca kez temizliyorum.

    Daha öncesinde bir yorumunuzda R10 Blog için ASUS ile anlaştığınızı ve o sunucular ile alakalı bir sorun olduğunu söylemiştiniz. O zamandan beri bende bu şekilde. (Safari kullanıyorum)
    Bu 2 ayarı işaretlediğim gibi yapıp kaydeder misiniz?

    Gmt+3 olacak ve yaz/kış sezonu açık olacak

    https://www.r10.net/profil/secenekler/
  • 16-05-2022, 09:58:42
    #15
    Ticaret yapmak istiyorum iş istiyorum makale yazarıyım ben iş bulamıyorum 😁
  • 16-05-2022, 09:59:41
    #16
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    yavaş derken? sizde hangi kısımlar yavaş açılıyor
    Bir süredir bu sorun bende de var
  • 16-05-2022, 10:00:31
    #17
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bip; Saat konusunda kullanıcıyı bilgilendirebilirsiniz GMT ayarı ile ilgili sorun yaşıyor olmalı.
    Teşekkür ederim, fakat zaman ayarlarım da düzgün gözüküyor. Yanlış baktığım bir şey ise kusuruma bakmayın.

    @Bip; hocam benden hızlı davranmış.


  • 16-05-2022, 10:02:34
    #18
    Administrator
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süredir bu sorun bende de var
    Bize detaylı bilgi lazım.

    Bizim ekibimizde hız sorunu yok, tam tersi hızlı açılıyor tüm sayfalar bu sorunu nerede desktop/mobil nasıl yaşıyorsunuz.