diğer sorun çoğu kişide var.
x konunun altına inince deprem oluyor gibi zelzele gibi yorumlar titriyor, butonlar vsler calısmıyor.
Evet
@EftalBulut; a bununda bilgisini verdim. Bu olay toplamda 60-70 kişi de mevcut. tahminimizce adblock ya da vb. tarzda browser eklentileri kullananlar css ile çakıştıkları için titreme sorunu yaşıyorlar gibi.