enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bende de bir süredir her şeyin saati tam olarak 1 saat geride gözüküyor. Çerezlerle alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü her gün onlarca kez temizliyorum.

Daha öncesinde bir yorumunuzda R10 Blog için ASUS ile anlaştığınızı ve o sunucular ile alakalı bir sorun olduğunu söylemiştiniz. O zamandan beri bende bu şekilde. (Safari kullanıyorum)
Bu 2 ayarı işaretlediğim gibi yapıp kaydeder misiniz?

Gmt+3 olacak ve yaz/kış sezonu açık olacak

https://www.r10.net/profil/secenekler/