sizin haricinizde bu şekilde yazan kimse olmadı. Kısaca ziyaret eden sürekli R10u kullanan on binlerce kullanıcıda bu sorun yok.
Bu sebeple genel bir sorun değil gibi duruyor çözülebilecek olsa çözümlenir. 90+ yetkili sürekli R10 da tüm işlemleri yapıyor, tüm sayfaları geziyor hepsi farklı cihaz farklı network farklı browser farklı işletim sistemi kullanıyor onlarda bu sorunu yaşamıyorlar.
1. Bazen aramalarda, yeni mesaj, yeni konu, özel mesaj gönderimlerinde vb. çok fazla sunucu aynı anda kullandığımız için xxxx saniye beklemelisiniz uyarısını biliyoruz,
2. Olarak Sürekli 2FA sorma sorunu var bunu da biliyoruz.
Bugün bunları çözümlüyor oluruz arkadaşlar.
diğer sorun çoğu kişide var.
x konunun altına inince deprem oluyor gibi zelzele gibi yorumlar titriyor, butonlar vsler calısmıyor.