• 12-05-2022, 16:21:15
    #1
    Merhaba,

    Bildiğiniz üzere okadar çok yurtdışı cihaz varki artık ürün satışı olan platformlarda Türkiye cihaz bulmak bile zorlaştı.

    Yasal bakımdan , Fiyat bakımından ve bir kısmi muhafazakar tarafa oranla caizmi değilmi gibi soruları ele alırsak düşünceniz nedir.

    Ağırlıklı olarak iphone modellerinde alınırmı alınmazmı alan varmı neler yaşadı neler gerekli IMEI gibi mesela bunlarda yorumu olan var mı

    Kafam okadar karıştı ki konuyu bile okurken anlamışsınızdır.
  • 12-05-2022, 16:29:06
    #2
    yasal olarak şuan sürelerini uzatıyorlar devlet 3 ay 5 ay 1 yıl sonra yeter kardeşim sistemi kapattık ya pasaporta işletin ya da kullanamazsınız derse ne olur bilemediğim için hala telefon alamadım TR piyasa da yok olsa da dünya para yazmışlar YD dolu ama 3-5 ay sonrasının devletten bir garantisi yok
  • 12-05-2022, 17:31:24
    #3
    Cr4zYStyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasal olarak şuan sürelerini uzatıyorlar devlet 3 ay 5 ay 1 yıl sonra yeter kardeşim sistemi kapattık ya pasaporta işletin ya da kullanamazsınız derse ne olur bilemediğim için hala telefon alamadım TR piyasa da yok olsa da dünya para yazmışlar YD dolu ama 3-5 ay sonrasının devletten bir garantisi yok
    Çok iyi anlatmışsın hocam
  • 18-05-2022, 13:07:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence alınabilir hocam.