Cr4zYStyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasal olarak şuan sürelerini uzatıyorlar devlet 3 ay 5 ay 1 yıl sonra yeter kardeşim sistemi kapattık ya pasaporta işletin ya da kullanamazsınız derse ne olur bilemediğim için hala telefon alamadım TR piyasa da yok olsa da dünya para yazmışlar YD dolu ama 3-5 ay sonrasının devletten bir garantisi yok
Çok iyi anlatmışsın hocam