Merhaba,

Bildiğiniz üzere okadar çok yurtdışı cihaz varki artık ürün satışı olan platformlarda Türkiye cihaz bulmak bile zorlaştı.

Yasal bakımdan , Fiyat bakımından ve bir kısmi muhafazakar tarafa oranla caizmi değilmi gibi soruları ele alırsak düşünceniz nedir.

Ağırlıklı olarak iphone modellerinde alınırmı alınmazmı alan varmı neler yaşadı neler gerekli IMEI gibi mesela bunlarda yorumu olan var mı

Kafam okadar karıştı ki konuyu bile okurken anlamışsınızdır.