8 bin lira karşılığında 12 bin liraya imza atıp geç ödeme faiziydi falan derken 13 bin küsür tutardan son 3 taksit kalmıştı. Hepsini ödeyerek sonunda kurtuldum. Devlete artık borcum kalmadı. Halen borcu olanların darısı başına diyorum
icralık olana kadar bu ödemeyi yapmayı düşünmüyorum açıkcası. belki günün birinde ülkeyide terk edebilirim hiç belli olmaz vereceğim para yabancı öğrencilere bedava olarak gideceğine gitmesin daha iyi.
Keşke ödemeseydin Fatih Erbakan kazanırsa borçları sileceğini söyledi
GSS borçlarını silecek hatta GSS kaldıracak saçma bir sistem olduğunu söyledi
Ben o borcunu ödeyip, ben ödediysem herkes ödesin diyenlerden değilim. İnşallah birgün biri çıkar herkesin borcunu siler. Okuması için devlet öğrencisine borç para vermemeli.