• 09-05-2022, 17:03:15
    #1
    8 bin lira karşılığında 12 bin liraya imza atıp geç ödeme faiziydi falan derken 13 bin küsür tutardan son 3 taksit kalmıştı. Hepsini ödeyerek sonunda kurtuldum. Devlete artık borcum kalmadı. Halen borcu olanların darısı başına diyorum

  • 09-05-2022, 17:04:48
    #2
    hadi geçmiş olsun hocam, hedef 2023 aralık bende yabancılar bedavaya destek alırken bizim okurken aldığımız kredileri faiziyle ödememiz koyuyor ama
    • CanDostu
    • OmerTurkes
    CanDostu ve OmerTurkes bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-05-2022, 17:05:35
    #3
    Keşke ödemeseydin Fatih Erbakan kazanırsa borçları sileceğini söyledi

    GSS borçlarını silecek hatta GSS kaldıracak saçma bir sistem olduğunu söyledi
  • 09-05-2022, 17:06:32
    #4
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke ödemeseydin Fatih Erbakan kazanırsa borçları sileceğini söyledi

    GSS borçlarını silecek hatta GSS kaldıracak saçma bir sistem olduğunu söyledi
    Kazanacak mı ki?
  • 09-05-2022, 17:06:37
    #5
    LOTUSLİSANS.COM
    40K ile umarım ben de kurtulurum
  • 09-05-2022, 17:06:39
    #6
    🏆 SMM-PANEL.NET
    sgk borcu falan iyi araştırın neredeyse devlete borcu olmayan yok hayırlı uğurlu olsun.
  • 09-05-2022, 17:06:50
    #7
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke ödemeseydin Fatih Erbakan kazanırsa borçları sileceğini söyledi

    GSS borçlarını silecek hatta GSS kaldıracak saçma bir sistem olduğunu söyledi
    Sayın Fatih Erbakan'ın kazanma ihtimali çok çok düşük.
  • 09-05-2022, 17:07:22
    #8
    icralık olana kadar bu ödemeyi yapmayı düşünmüyorum açıkcası. belki günün birinde ülkeyide terk edebilirim hiç belli olmaz vereceğim para yabancı öğrencilere bedava olarak gideceğine gitmesin daha iyi.
  • 09-05-2022, 17:08:45
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke ödemeseydin Fatih Erbakan kazanırsa borçları sileceğini söyledi

    GSS borçlarını silecek hatta GSS kaldıracak saçma bir sistem olduğunu söyledi
    Ben o borcunu ödeyip, ben ödediysem herkes ödesin diyenlerden değilim. İnşallah birgün biri çıkar herkesin borcunu siler. Okuması için devlet öğrencisine borç para vermemeli.