icralık olana kadar bu ödemeyi yapmayı düşünmüyorum açıkcası. belki günün birinde ülkeyide terk edebilirim hiç belli olmaz vereceğim para yabancı öğrencilere bedava olarak gideceğine gitmesin daha iyi.