8 bin lira karşılığında 12 bin liraya imza atıp geç ödeme faiziydi falan derken 13 bin küsür tutardan son 3 taksit kalmıştı. Hepsini ödeyerek sonunda kurtuldum. Devlete artık borcum kalmadı. Halen borcu olanların darısı başına diyorum