• 09-05-2022, 17:08:49
    #10
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanacak mı ki?

    ben şahsen ödemezdim sonuçta ne olur ne olmaz seçim zamanı adaylar google reklamları yapacak sosyal medya reklamları illa duyulacak bu sefer ilgisini çekecek kitle olur 2023 sonra öderdim ne olsa faiz filan kalkardı yine
  • 09-05-2022, 17:09:18
    #11
    Platin üye
    geçmiş olsun hocam .
  • 09-05-2022, 17:12:26
    #12
    Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icralık olana kadar bu ödemeyi yapmayı düşünmüyorum açıkcası. belki günün birinde ülkeyide terk edebilirim hiç belli olmaz vereceğim para yabancı öğrencilere bedava olarak gideceğine gitmesin daha iyi.

    Kralımız hançerli öğrencilere mi paralar bu kaçkınlara mı veriliyor diyorsun eğer öylese @CanDostu; para bunlara gitti

  • 09-05-2022, 17:12:40
    #13
    Bende başlıyorum 2 ay kaldı
  • 09-05-2022, 17:56:54
    #14
    Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icralık olana kadar bu ödemeyi yapmayı düşünmüyorum açıkcası. belki günün birinde ülkeyide terk edebilirim hiç belli olmaz vereceğim para yabancı öğrencilere bedava olarak gideceğine gitmesin daha iyi.
    tam olarak bu sebepten ödemiyorum ve ödemeyeceğim. param olmadığından değil zoruma gittiğinden...
  • 09-05-2022, 18:34:58
    #15
    Iktidar değişirse faizleri silerler. Gençlerin oyunu kazanmak için çok büyük seçim vaadi.
  • 09-05-2022, 19:32:21
    #16
    Ödeyene kadar burnumdan gelmişti bir daha mı tövbeler olsun.
  • 09-05-2022, 19:58:45
    #17
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke ödemeseydin Fatih Erbakan kazanırsa borçları sileceğini söyledi

    GSS borçlarını silecek hatta GSS kaldıracak saçma bir sistem olduğunu söyledi
    Rüyasında bile göremez kazanmayı.
  • 09-05-2022, 20:01:36
    #18
    Hayırlı olsun bende adım adım finale yaklaşıyorum bitsede kurtulsam keşke