Libertia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben şahsen ödemezdim sonuçta ne olur ne olmaz seçim zamanı adaylar google reklamları yapacak sosyal medya reklamları illa duyulacak bu sefer ilgisini çekecek kitle olur 2023 sonra öderdim ne olsa faiz filan kalkardı yine
vereceğim para yabancı öğrencilere bedava olarak gideceğine gitmesin daha iyi.
