icralık olana kadar bu ödemeyi yapmayı düşünmüyorum açıkcası. belki günün birinde ülkeyide terk edebilirim hiç belli olmaz

vereceğim para yabancı öğrencilere bedava olarak gideceğine gitmesin daha iyi.
tam olarak bu sebepten ödemiyorum ve ödemeyeceğim. param olmadığından değil zoruma gittiğinden...