Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
icralık olana kadar bu ödemeyi yapmayı düşünmüyorum açıkcası. belki günün birinde ülkeyide terk edebilirim hiç belli olmaz vereceğim para yabancı öğrencilere bedava olarak gideceğine gitmesin daha iyi.

Kralımız hançerli öğrencilere mi paralar bu kaçkınlara mı veriliyor diyorsun eğer öylese @CanDostu; para bunlara gitti