• 06-05-2022, 01:30:00
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafı arka organın ile anlamak istersen senin tercihindir. Emeğin yok demedim özgün değil dedim.
    Laflarınıza dikkat edin ben yorumumda size "teşekkür" bile etmiştim ancak sizin uslubunuz hiç hoş değil.
  • 06-05-2022, 02:02:13
    #65
    başarılı
  • 06-05-2022, 02:42:28
    #66
    eskiden mac sistem üzerinde blog tasarımları yapabileceğiniz bir uygulama vardı rapidweaver. en az 10+ senelik var. bu tarz tasarımalrı o uygulamayla kolayca yapılıyordu. haızr blog şablonalrı vardı.çok benzettim bu tasarımı.
  • 06-05-2022, 04:49:22
    #67
    Bu konuyu okurken lise yıllarımda yaptığım cs 1.6 haritası aklıma geldi. Sevdiğim kıza hitaben tüm yerde easter egg vardı. Hey gidi günler heyy
  • 06-05-2022, 04:55:03
    #68
    İnce düşünceniz bile yeter.Gayet iyi bence.
  • 06-05-2022, 05:35:31
    #69
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskiden mac sistem üzerinde blog tasarımları yapabileceğiniz bir uygulama vardı rapidweaver. en az 10+ senelik var. bu tarz tasarımalrı o uygulamayla kolayca yapılıyordu. haızr blog şablonalrı vardı.çok benzettim bu tasarımı.
    İyi hatırlamışsınız. Bu tasarım da eskiden swf'ler bulunuyordu. Hey gidi..
    Tasarımın son güncelleme tarihi: 11-Feb-2012
  • 06-05-2022, 05:40:05
    #70
    Bende doğum gününü kutlamak için domain falan alıp yapmıştım tabi o zamanlar domainler 20 tl falandı .D şimdi olsa domain parasına hediye alır yollarım

    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını 2011 de yapmıstım. bakmadı bile.. belkide baktı bilmiyorum
    Google analytics koysaydınız hocam
  • 06-05-2022, 09:09:05
    #71
    Bu scripti hatırlıyorum ben. Hatta bende kurmuştum bir ara Elinize sağlık.
  • 06-05-2022, 10:36:02
    #72
    Kurumsal Üye
    Guzel hocam bu siteyi ben 2008 de yapmıştım kız arkadaşıma hatta yapımcısı @RifatOzkan; diye biliyorum 😁