Bende doğum gününü kutlamak için domain falan alıp yapmıştım tabi o zamanlar domainler 20 tl falandı .D şimdi olsa domain parasına hediye alır yollarım
aynısını 2011 de yapmıstım. bakmadı bile..

belkide baktı bilmiyorum
Google analytics koysaydınız hocam