Bende doğum gününü kutlamak için domain falan alıp yapmıştım tabi o zamanlar domainler 20 tl falandı .D şimdi olsa domain parasına hediye alır yollarım

Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynısını 2011 de yapmıstım. bakmadı bile.. belkide baktı bilmiyorum
Google analytics koysaydınız hocam