• 05-05-2022, 23:17:08
    #55
    Platin üye
    R10 üye olan birinde de bu beklenir
  • 05-05-2022, 23:17:30
    #56
    Üyeliği durduruldu
    koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üye olan birinde de bu beklenir
    teşekkür ederim hocam
  • 05-05-2022, 23:19:51
    #57
    Merhabalar hocam @Alondark54;

    Script html olarak kodlanmıştır.
    Ücretsiz aşağıdaki linkten ihtiyacı olan r10 ailesi dostlarımız indirebilir

    https://suvakhosting.com/sevgili.zip

    Saygılarımızla.
  • 05-05-2022, 23:21:28
    #58
    Üyeliği durduruldu
    suvakhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam @Alondark54;

    Script html olarak kodlanmıştır.
    Ücretsiz aşağıdaki linkten ihtiyacı olan r10 ailesi dostlarımız indirebilir

    https://suvakhosting.com/sevgili.zip

    Saygılarımızla.
    Teşekkürler Hocam
  • 05-05-2022, 23:25:29
    #59
    suvakhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam @Alondark54;

    Script html olarak kodlanmıştır.
    Ücretsiz aşağıdaki linkten ihtiyacı olan r10 ailesi dostlarımız indirebilir

    https://suvakhosting.com/sevgili.zip

    Saygılarımızla.
    teşekkürler
  • 06-05-2022, 01:20:45
    #60
    vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://2502.hediyecin.net/
    sizce nasıl olmuş
    Elimize sağlık hocam çok beğendim bende yapmak istiyorum da nasıl yapabilirim
  • 06-05-2022, 01:21:50
    #61
    Üyeliği durduruldu
    ruhsuzel02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimize sağlık hocam çok beğendim bende yapmak istiyorum da nasıl yapabilirim
    Yorumlarda bir arkadaş temayı paylaştı ordan yapabilirsiniz
  • 06-05-2022, 01:24:40
    #62
    Bir script vardı çok eskilerden o harikaydı bisikletle sanırım gidiyordun bir zaman akışı vardı o scripti bulan olursa alıntılarda sevinirim adını unuttum.
    bizler için anlamsız gelsede hocam kadınlar için çok değerli
  • 06-05-2022, 01:28:07
    #63
    vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özgün değil derken hocam resimleri photoshopla ben düzenledim kendi resimlerimizi ekledim twitter apisi bozuktu kendi tweetlerimi çektim flashplayer olmadan çalışmıyordu o kısımları kendim editledim site 60 saniyede açılıyordu açılış hızını ayarladım yazıları kendim yazdım javascript kodları hatalıydı hepsini sildim çalışmasını sağladım evet sıfırdan yazmadım ama jest olsun diye vaktimi ayırdım ve bize özel şekilde düzenledim yinede yorumunuz için teşekkürler birdahakine sıfırdan yazarım sizin için
    Lafı arka organın ile anlamak istersen senin tercihindir. Emeğin yok demedim özgün değil dedim.

    Eleştiriyi hazmedemiyorsan yorumlanmasını isteme