Merhabalar.
Geçen birisi esad af ilan etti diye bir konu açmıştı bu konuda benimde daha önce neden engellediğimi bilmediğim bir arkadaş ırkçı hatta insanlık dışı bir yorumda bulunmuş sonucunda ceza puanı almıştı. Dün engelini kaldırıp profiline baktığımda toplam ceza puanları nedeniyle 6 günlük banlandığını gördüm.
Şimdi konuda biri mesajımı beğenmiş ve konuya girdiğimde tanımadık bir rumuz gördüm aynı arkadaş nickini değişmiş ve güzelce banı kalkmış hatta ban geçmişinde o gün banlandığı bile görünmüyor.
Bayram üstü haddim değil ama daha öncede bu tarz yanlışlıkların kendi açtığım şikayet konusunda olduğuna şahit oldum.
Yine bir yanlışlık mı oldu ?
Zira aynı konuda aynı tarz yorum yapan arkadaş hala ırkçılık nedeniyle banlıda onun için soruyorum.
5 günlük ban bir gün sürmeden kalkmış .
4
●508
- 03-05-2022, 00:00:53Aynı konuda iki tarz yorum vardı ikiside ırkçılık nedeniyle ceza almıştı fakat bu arkadaşın cezası nick değiştirmeyle bitmiş artı geçmiş banlanmasında hiç banlanmamış gibi görünüyor. Diğeri ise hala ırkçılık nedeniyle banlı. Bayram nedeniyle modlara yazmak istemedim bir yanlışlık varsa muhakkak düzeltilecektir diye umuyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2022, 00:12:48Bahsettiğiniz üyeden haberdarız, indirimden faydalanmak adına ban açıldı. Çünkü upgrade için eski üyelik süresini vs. göremiyordu. Ona uygun fiyat verildi ve işlem sağlandı.
Kısa süre önce de gerekli premium tanımlaması ve teyitler sağlanınca tekrar uzaklaştırıldı. Süre bitiminde aramıza katılacaktır.
Bu tarz konular için özelden yazabilirsiniz. İyi çalışmalar.