Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğim kadarıyla 2 farklı moderatör banladığında kısa olan ban bitince diğeri işlevssiz hale gelip banı kalkıyordu. 1 Kere ben de denk geldim özelden moderatörlere iletince tekrar banladılar.
Aynı konuda iki tarz yorum vardı ikiside ırkçılık nedeniyle ceza almıştı fakat bu arkadaşın cezası nick değiştirmeyle bitmiş artı geçmiş banlanmasında hiç banlanmamış gibi görünüyor. Diğeri ise hala ırkçılık nedeniyle banlı. Bayram nedeniyle modlara yazmak istemedim bir yanlışlık varsa muhakkak düzeltilecektir diye umuyorum.