Merhabalar.
Geçen birisi esad af ilan etti diye bir konu açmıştı bu konuda benimde daha önce neden engellediğimi bilmediğim bir arkadaş ırkçı hatta insanlık dışı bir yorumda bulunmuş sonucunda ceza puanı almıştı. Dün engelini kaldırıp profiline baktığımda toplam ceza puanları nedeniyle 6 günlük banlandığını gördüm.
Şimdi konuda biri mesajımı beğenmiş ve konuya girdiğimde tanımadık bir rumuz gördüm aynı arkadaş nickini değişmiş ve güzelce banı kalkmış hatta ban geçmişinde o gün banlandığı bile görünmüyor.

Bayram üstü haddim değil ama daha öncede bu tarz yanlışlıkların kendi açtığım şikayet konusunda olduğuna şahit oldum.
Yine bir yanlışlık mı oldu ?
Zira aynı konuda aynı tarz yorum yapan arkadaş hala ırkçılık nedeniyle banlıda onun için soruyorum.