• 03-05-2022, 00:09:31
    #19
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben o adamın adının seyyit çağlı olduğuna bile inanmıyorum kesin birinin hesabını yada bilgilerini kullanıyor.
    Aynı fikirdeyim. Finansbank Enpara'ya yapmış olduğum başvuruda o da yazıyordu. Bu paranın yattığı kişi belki ölü ve nüfusa bildirilmeyen birisi. Adam şifreyi biliyorsa gider ATM'den çeker durur gelen paraları. Burada bankaya bilgilendirme yaptım. En azından hesap sahibini çağırın ve doğrulama isteyin, evrak güncellemesi yaptırın hesap başkasının elinde olabilir dedim. Sonuç bekliyorum...
  • 03-05-2022, 00:10:59
    #20
    Bana hiç denk gelmedi ama çok konusunu gördüm hak yiyenlere karşı gelenlerin her zaman arkasındayızdır.
    Bekliyoruz bakalım.
  • 03-05-2022, 00:13:04
    #21
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parasını kaptıran 10 kişi dava açsa zaten kafasını dışarı çıkaramaz kimse.

    @Avukat; ile yarın görüşmenizi sağlayacağım 👍🏻
    Değil 10 kişi, organize eder en az 50 kişinin başvurusunu sağlayabilirim sayın yöneticim. 👍🏻 Avukatımız ne istiyor onu söylesin kafi...
  • 03-05-2022, 00:18:54
    #22
    Bakalım ne olacak. Bu sefer iş "CİDDİ"
  • 03-05-2022, 00:19:59
    #23
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parasını kaptıran 10 kişi dava açsa zaten kafasını dışarı çıkaramaz kimse.

    @Avukat; ile yarın görüşmenizi sağlayacağım 👍🏻
    En son toplu dava başlatmıştınız, hani Süleyman Soylu'dan özel olarak rica ettiğiniz dosya. Sonuç nedir, konu silinmiş sanırım.
  • 03-05-2022, 00:28:51
    #24
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulsanız ne olacakki adam 2 ay sonra serbest kalacak.
    Hiç mi haberlerde dolandırıcılıktan 50 tane dosyası olan insanları görmediniz.
    Ceza sistemi sıkıntılı bence.
    İnan bana 5-6 dosya olduğunda direk içeri alırlar , zaten sabıkası varsa direk kodesi boylar haklı ya da haksız olmasına gerek yok mutlaka girer içeri tabi ne kadar yatar orası muamma

    VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değil 10 kişi, organize eder en az 50 kişinin başvurusunu sağlayabilirim sayın yöneticim. 👍🏻 Avukatımız ne istiyor onu söylesin kafi...
    Hocam bu Seyit denen arkadaş iyi d0landırıcı değil , insanları boş ve saf anlarında yakalıyor . Eğer maddi durumunuz iyiyse d0landırılan kişilerle iletişim kurup avukat ücretlerini onlar adına ödemenizi öneriyorum bu sayede çok fazla dosya birikir ve hakettiği cezayı alır
  • 03-05-2022, 00:32:44
    #25
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnan bana 5-6 dosya olduğunda direk içeri alırlar , zaten sabıkası varsa direk kodesi boylar haklı ya da haksız olmasına gerek yok mutlaka girer içeri tabi ne kadar yatar orası muamma



    Hocam bu Seyit denen arkadaş iyi d0landırıcı değil , insanları boş ve saf anlarında yakalıyor . Eğer maddi durumunuz iyiyse d0landırılan kişilerle iletişim kurup avukat ücretlerini onlar adına ödemenizi öneriyorum bu sayede çok fazla dosya birikir ve hakettiği cezayı alır
    Yapabilirim sorun yok. Elinde çok sağlam kanıtları olan kaç arkadaş gerekiyorsa kendi ödemek isteyenler kendileri öderler, ödeyemeyenlere bende yardımcı olurum nasıl olsa geri alacağız o paraları faiziyle... 12 yıl önce 250 TL'ye ikinci el telefon satmıştım. Adamdan senet almıştım sonra ulaşamadım kendisine... Hiç unutmuyorum 550 TL avukat ücreti ödeyip tamamını almıştım o heriften. Yedirmeyiz hakkımızı ne gerekiyorsa yapacağım. Birilerinin hayır duası bile yeter o ceza alınca...
  • 03-05-2022, 00:41:33
    #26
    Sunucu Optimizasyonu⚡
    Bizi şu Seyit belasından kurtarcak bir kahraman çıktı
  • 03-05-2022, 01:14:03
    #27
    VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapabilirim sorun yok. Elinde çok sağlam kanıtları olan kaç arkadaş gerekiyorsa kendi ödemek isteyenler kendileri öderler, ödeyemeyenlere bende yardımcı olurum nasıl olsa geri alacağız o paraları faiziyle... 12 yıl önce 250 TL'ye ikinci el telefon satmıştım. Adamdan senet almıştım sonra ulaşamadım kendisine... Hiç unutmuyorum 550 TL avukat ücreti ödeyip tamamını almıştım o heriften. Yedirmeyiz hakkımızı ne gerekiyorsa yapacağım. Birilerinin hayır duası bile yeter o ceza alınca...
    Hocam benden de kısa bir bilgi ne kadar işinize yarar bilmem ama forumda bir arkadaş d0landırılmıştı ve d0landırıcı hesap kendini tatil moduna alıp tatil açıklamasını “Seyit Seyit” yapmıştı hesap linki bırakıyorum belki bir şeylerle bağlantısı çıkar

    https://www.r10.net/profil/75885-penguenx.html